A projekt helyi akciótervekkel, valamint újszerű és inkluzív megoldásokkal kívánja fejleszteni az elmaradottabb sub-desztinációk turisztikai potenciálját. A megvalósítás során a 13 konzorciumi partner a régió kulturális örökségének és természeti erőforrásainak hasznosítását célozza meg, kiemelkedő minőségű turisztikai termékek, valamint egy közös brand kialakítása által, amely vonzobbá és láthatóbbá teheti a projektben szereplő 9 turisztikai célterületet. A projekt egyik további fő célja egy új turisztikai kísérleti termék is, a Római császárokhoz és borhoz kapcsolódó fesztiválok, amelyek újonnan kifejlesztett megoldásokat eredményeznek.
Projekt Partnerek:
Danube Competence Center – Serbia (Lead Partner)
Scientific Research Center Bistra Ptuj – Slovenia
Technical University in Košice – Slovakia
Media K GmbH – Germany
Rousse Regional Museum of History – Bulgaria
Alba Iulia Municipality – Romania
Zsolnay Heritage Management Nonprofit Ltd. – Hungary
First Hungarian Responsible Innovation Association – Hungary
National Tourism Organisation of Montenegro – Montenegro
Institute for Protection of Cultural Monuments Sremska Mitrovic – Serbia
Tourist Board of Osijek – Baranja County – Croatia
Office for European Integration of the Government of West Herzegovina Canton – Bosnia and Herzegovina
Projekt adatok:
Vezető Partner: Danube Competence Center
Projekt időtartama: 30 hónap (Projekt kezdet: 2024.01.01.)
Teljes költségvetés: 2 192 667,00 €
Projekt EU támogatási összege: 1 754 133,6 €
Projekt azonosító: DRP0200337
A projektet az Interreg Duna Régió Program támogatja, az Interreg Funds tárfinaszírozásával. A magyar partner részvétele a projektben a Magyar Állam társfinanszírozásával valósul meg.